Man kan ju inte bara sluta jobba

Jag har jobbat på sjukhuset i två år nu. Vik naturligtvis, hela tiden, det nuvarande går ut sista augusti.
Hade jag fått ett nytt vik i september hade jag blivit in-lasad, alltså fått en fast tjänst. Men nu ska jag ju vara tjänstledig från juni, och då kan man ju inte få nåt nytt vik. Man kan inte vara tjänstledig från en tjänst man inte har. Suck. Såna frågor är det tråkigaste jag vet, antagligen för jag inte kan nåt om det.
Nästa steg blir att prata med personaladministratören på kliniken. Jag vill ju ta ut alla semesterdagar, flex och komptimmar och annat som ligger och skramlar.
Hur mycket tjänstepension förlorar jag?
Kan CSN avstå från mina inbetalningar ett tag?
Usch, det blir många samtal till myndigheter.
Det drar ju med sej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0