Bokningar och publiceringar

Ägnade en förmiddag denna veckan åt att boka resor till och från Mallorca. Började inse att det var dags att styra upp det hela lite, så man inte står utan biljetter. Det är kanon att göra det på nätet.

Bokningarna av vårt gästrum börjar trilla in också. Det kommer mycket folk i september och oktober. Det känns tryggt att veta att släkt och vänner kommer droppa in. Vi kan ju få hemlängtan, eller rättare sagt ibland har vi hemlängtan redan nu - och då har vi inte ens flyttat än.

Idag var vi tidningen, Lilla E och jag. Maken höll på att skratta på sej när han såg att han ska jobba som "försäljare", ja, där blev det nog lite fel. Sen hade nån rubriksättare pillat in ordet "hemmafru", det tyckte jag var extra kul. Nåväl, på det hela taget var det helt ok. Och bilderna var kanon.

Nu ser jag att antalet besökare på bloggen har skjutit i höjden ordentligt. Och jag sitter här och ler.

Och undrar om jag verkligen kommer spela nån tennis...

Kommentarer
Postat av: Jussan

å vad härligt ni kommer att få det!! Hittade hit via tidningen. Jag kommer att följa eran lilla flytt. Har det bra!

2008-03-15 @ 14:24:21
Postat av: syren

Så trevligt ni kommer att ha det!

2008-03-15 @ 19:24:44
URL: http://metrobloggen.se/abc
Postat av: Sandra Ekström

Hej! Jag och min blivande man funderr också på att flytta till Spanien( han är spanjor ),men jag är lite orolig hur allt kommer at bli....man känner ju ingen där..osv..var på mallorca ska ni bo?

2008-03-16 @ 09:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0