Alla vill ha en Aidan

Tillbringar sen två veckor tillbaka kvällarna med min födelsedagspresent; Sex and the City-boxen.
Och för några dagar sen dök han äntligen upp - Aidan. Maken tittade konstigt på mej när jag lyckligt utbrast: "Ååååh!" innan programmet kommit igång. Då hade jag redan sett John Corbetts namn i förtexterna.

Jaha, tyckte maken, vad är det som är så himla speciellt med honom då. Svårt att förklara, menade jag på, han är bara en såndär bra kille. Snäll, trygg, snygg och äkta på nåt sätt. En kille att ligga i sked med. En sån kille som alla tjejer vill ha.
För enligt vad jag vet om tjejer, så är det ingen som vill ha en "bad guy". Alla vill ha en Aidan, eller en Steve. Innerst inne! Det är de killarna man ska göra barn med, det är de som vrider upp våra biologiska klockor och lossar våra ägg. Killar som man kan matcha med barnvagnar och pulkor. Som man bygger ett liv med.

Så är det bara. Och alla vi som hittat en sån kille, är lyckligt lottade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0