090121

Kära dagbok!

Idag var det min födelsedag. Jag fyllde 35.
På morgonen väcktes jag av sång och tända ljus. Det var min underbara familj som kom för att gratta mej. Jag fick fina presenter och teckningar.
Sen var det dags att kliva upp, äta frukost som maken ställt fram och sen skjutsa barnen till skolan.

Efter det åkte jag direkt till gymmet. Passet är tuffare nu, när jag kommit till vecka fyra på mitt program. Käkade en energibar efter träningen och körde sen till affären.

Väl hemma fick jag i mej lite lunch. Sen flyttade jag in i min nya iPhone. Jag älskar verkligen såna prylar. Och nu snackar vi pryl, leksak, telefon och podd. I love it!
Jag hann vila en stund innan det var dags att sätta sej i bilen igen och köra och hämta barnen.

Efter skolan på onsdagarna, har barnen extra spanskaundervisning. Idag lekte de och pysslade tillsammans med grannarnas barn, på spanska förstås.
Under tiden lagade jag mat; kycklinggryta och ris. Sen återigen in i bilen för att skjutsa hem "Lilla Tornadon", vår kombinerade städerska/spanskalärare.

Det blev ett par glas vin till maten, och sen kollade vi på Planet Earth hela familjen. Vi har hela serien på DVD, och nu har vi snart sett alla avsnitt.
Barnen somnade duktigt.

Maken och jag kollade på sen på "Sex and the City", jag tror vi såg sex avsnitt. Jag fick boxen i present, hela serien. En guldgruva! Det blev många skratt. 
Jag satte min nya telefon på väckning med signalen "Forest Sounds". Och sen sov jag, bet sönder mina tänder ytterligare lite och vaknade till fågelkvitter.

Tack för alla gratulationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0